четвер, 16 жовтня 2014 р.

Обласний конкурс української патріотичної поезії імені Валерія Бойченка

14 жовтня 2014 р. Крецу Анастасія, вихованка гуртка "Мистецтво живого слова", з керівником Логинович Н.С. взяли участь в обласному конкурсі української патріотичної поезії імені Валерія Бойченка.
Сповідь Ангела
Ти плачеш, мамо, в тебе біль.
Пробач мене, прошу, як зможеш,
Що не вернувся я звідтіль.
Твоєму ж горю чим поможеш?
Ти знаєш, мамо, це ж війна
І гинуть в ній батьки та діти.
Хіба ж у цім моя вина?
Та ж я хотів щасливо жити?
Ми боронили цей рубіж,
У нас скінчилися патрони,
Та ворог далі не проліз...
Відчув я біль й церковні дзвони.
Якщо не я, то хто ж тоді
Спинити мусив цю навалу?
Стою у Бога на суді,
Чекаю милість, чи поталу.
Я тут пізнав своє життя.
Воно було таке вітражне.
Я жив чомусь без каяття
І мріяв щось про недосяжне.
У мене крила є тепер.
Не плачте, мамо, я весь білий.
 Я все живий, я не помер,
 А ворог весь стоїть змарнілий.
Не плачте, мамо, це ж війна,
Я боронив свою країну.
У мене сліз тепер нема,
Люблю я вас і Україну.
Андрій Східний

Немає коментарів: