Звернення громадян


Шановні вознесенці!

Згідно Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості із заявою, скаргою, чи пропозицією за допомогою електронного звернення. Для цього Вам необхідно надіслати на електронну пошту (kz_mnvk@ukr.net) листа за формою, поданою нижче:

Прізвище, Ім'я та по Батькові;
Місце проживання;
Електронна поштова адреса;
Телефон;
Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
Дата подання звернення.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку та використання моїх персональних даних для здійснення повноважень, пов’язаних із розглядом даного запиту.х

ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ

 ТВОРЧОСТІ

 

                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

                                    наказ ЦДЮТ від 02.01.2024 №1

                                       

 ГРАФІК

особистого прийому

громадян директором та заступником директора з НВР

на 2024 рік


    Юрпольська Наталя Олегівна – директор – щовівторка,13.00-16.00.

   Солонченко Оксана Сергіївна - заступник директора з НВР – щочетверга,13.00-16.00.


Графік особистого прийому  громадян начальником  та  посадовими особами Управління освіти ВМР  на 2024 рік


Графік проведення сеансів «Гарячої лінії»   посадовими особами Управління освіти Вознесенської міської ради на 2024 рік


Графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради на 2024 рік





ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТ
НАКАЗ №_20_
від 14.01.2020

Про затвердження додаткових питань до Класифікатора
звернень громадян на 2020-2025 роки

З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у сфері освіти, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» (із змінами), постановою  Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. №94 «Про внесення змін до класифікатора звернень громадян», постанови Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 року №431 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», наказу управління освіти від 13.01.2020 року №24 «Про затвердження додаткових питань до Класифікатора звернень громадян на 2020-2025 роки»,

 НАКАЗУЮ:

1. Затвердити на 2020-2025 роки додаткові питання до основних індексів питань, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», що додаються.
      2. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Директор ЦДЮТ                           Н.О.Юрпольська



Додаток
до наказу ЦДЮТ від 14.01.2020р. №__20__   
          
Додаткові питання до основних індексів питань, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 24.09.2008р. №858  «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» на 2020-2025 роки


060
Соціальна політика. Соціальний захист населення
061
Про надання  матеріальної допомоги працівникам ЦДЮТ
062
Про надання соціальної допомоги працівникам ЦДЮТ
070
Праця і заробітна плата (у т.ч.,
071
Про працевлаштування
072
Про нарахування та виплату зарплати та інших коштів працівникам ЦДЮТ
090
Охорона здоровя
110
Житлова політика
130
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації
131
Про порушення прав вихованців та їх батьків
132
Про порушення прав працівників ЦДЮТ
133
Про  неправомірні дії керівництва
170
Освіта, наукова, науково – технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність
171
Про ремонт, газифікацію, добудову  закладу
172
Про матеріально-технічне забезпечення  закладу
173
Про покращення організації освітнього процесу
174
Про забезпечення перевезення дітей, педагогів на навчання,  змагання, екскурсії
175
Про надання платних послуг
176
Про надання роз’яснень
190
Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини
270
Інше



Діє телефон довіри за номером (05134) 3-20-65.


            ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Вознесенського міського 
центру дитячої та юнацької творчості 
від 30 січня 2017 року № 27


ПОРЯДОК
роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри
Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості

І. Загальні положення

1.1. Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості (далі – Порядок) розроблено відповідно до Закону України «Про звернення грома-дян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про пер-шочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».
1.2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості (далі – ЦДЮТ) при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, яка надходить від фізичних осіб (далі – заявник) за телефоном довіри ЦДЮТ за абонентським номером (05134) 3-20-65.
1.3. Телефон довіри ЦДЮТ працює щоденно, крім вихідних та свят-кових днів, з 08.00 до 17.00 годин (у п’ятницю – до 16.00) за абонентським номером (05134) 3-20-65.
1.4. Заявник може звернутися за  телефоном довіри ЦДЮТ для отри-мання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 08.00 до 17.00 годин (у п’ятницю – з 08.00 до 16.00 годин).
1.5. Інформація про номер телефону довіри ЦДЮТ та  порядок  його роботи розміщується на інформаційному стенді ЦДЮТ, у засобах масової інформації та на офіційному блозі ЦДЮТ .
1.6. Відповідальною особою за безперебійне функціонування телефону довіри ЦДЮТ та ведення обліку дзвінків є секретар-друкарка ЦДЮТ. У разі відсутності спеціаліста з причин хвороби, відпустки чи ін. сеанс проводить спеціаліст, що відповідно до посадових обов’язків здійснює його заміну.

ІІ. Прийняття, облік і опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри управління

2.1. Опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри ЦДЮТ (далі – повідомлень), узагальнення інформації про результати розгляду цих повідомлень здійснюються секретар -друкаркою.
2.2. Уповноважена особа при  прийнятті повідомлень пропонує заявникові надати:
- інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові, адресу, контактний телефон);
- іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.
2.3. Під    час   проведення    телефону   довіри   ЦДЮТ   обробка   персональних  даних заявників здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних». 
2.4. Відповідальна особа має право зв’язатися в разі потреби  із заяв-ником для уточнення інформації.
2.5. Небажання заявника надати  інформацію про себе не є підставою для відмови в прийнятті його повідомлення. При цьому відповідальна особа повинна роз’яснити заявникові вимоги Закону України «Про звернення громадян».
2.6. При висловленні заявником бажання надіслати письмове звернення відповідальна особа повідомляє йому поштову адресу ЦДЮТ.
2.7. Реєстрація та розгляд письмових звернення громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях   незалежно  від   форм   власності,    в  засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (із змінами).
2.8. Відомості про заявника та порушене ним питання вноситься до бланку телефону довіри ЦДЮТ, що додається.
    
ІІІ. Перевірка інформації, що міститься в повідомленнях, розгляд звернень, облік і зберігання матеріалів

3.1. За повідомленнями, отриманими під час телефону довіру, прово-диться перевірка інформації.
3.2. Доручення про проведення перевірки інформації та  розгляд повідомлень надається директором ЦДЮТ із залученням посадових осіб тих підрозділів ЦДЮТ, до компетенції яких належить питання, порушене в повідомленні.
3.3. Перевірка інформації має встановити:
- наявність чи відсутність підстав звернення за телефоном довіри ЦДЮТ;
- обставини (час, місце) і наслідки події, що стали причиною звернення за телефоном довіри ЦДЮТ.
3.4. Посадовій особі (особам), якій (яким) доручено проведення пере-вірки інформації, надається право:
- запрошувати заявника та інших осіб, котрі обізнані або причетні до фактів, які стали причиною звернення за телефоном довіри ЦДЮТ, й одер-жувати від них усні та письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, що стосуються перевірки інформації;
- зв’язуватися із заявником у разі потреби для уточнення інформації, одержувати від нього за згодою усні або письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, по суті звернення;
- залучати у разі потреби відповідних фахівців і отримувати від них консультації, а також письмові висновки, що можуть сприяти розгляду звернення;
- ознайомлюватися, вивчати в установленому порядку документи, що стосуються проведення перевірки інформації, їх копії.
3.5. За результатами перевірки інформації та розгляду звернення по-садова особа, яка займалася розглядом звернення, готує обґрунтовану відповідь заявнику або службову записку директору ЦДЮТ  (у разі, якщо звернення анонімне).
3.6. За підсумками роботи телефону довіри ЦДЮТ щоквартально складається звіт. Звіт повинен містити інформацію про:
 - кількість повідомлень, що надійшли до ЦДЮТ за телефоном довіри ЦДЮТ за квартал, за наростаючим підсумком з початку поточного року;
- основні питання, що порушуються;
- результати розгляду.
3.7. Документи і матеріали розгляду звернень за телефоном довіри ЦДЮТ обліковуються й формуються у справи.
       

 

 



 
 



Звіт про звернення громадян
за 2023 рік.
В роботі по розгляду звернень громадян заклад керується Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування»; Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою КМУ від 14.04.1997 № 348 (із змінами і доповненнями).
В закладі розроблено та додержується графік особистого  прийому громадян.
Видано накази:
¨   про  затвердження графіку особистого прийому громадян №1 від 02.01.2023 р.;
¨   про призначення відповідальної особи за ведення діловодства та складання звітності по роботі зі звереннями громадян № 163 від 03.11.2015 р.;
¨    про заходи на виконання Указу Президента України  від 07 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на 2023 рік наказ № 02 від 02.01.2023 р.;
¨     про продовження функціонування телефону довіри та призначення відповідальної особи № 03 від 02.01.2023 р.
Працює  телефон довіри за номером 3-20-65. За 2023 рік особистих звернень від громадян надійшло 9, з питань про працевлаштування - 8. Всі звернення було розглянуто особисто.


Звіт про звернення громадян
за 2022 рік.
В роботі по розгляду звернень громадян заклад керується Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування»; Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою КМУ від 14.04.1997 № 348 (із змінами і доповненнями).
В закладі розроблено та додержується графік особистого  прийому громадян.
Видано накази:
¨   про  затвердження графіку особистого прийому громадян №1 від 02.01.2023 р.;
¨   про призначення відповідальної особи за ведення діловодства та складання звітності по роботі зі звереннями громадян № 163 від 03.11.2015 р.;
¨    про заходи на виконання Указу Президента України  від 07 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на 2022 рік наказ № 02 від 04.01.2022 р.;
¨     про продовження функціонування телефону довіри та призначення відповідальної особи № 03 від 02.01.2023 р.
Працює  телефон довіри за номером 3-20-65. За 2022 рік особистих звернень від громадян надійшло 10 з питань про працевлаштування. Всі звернення було розглянуто особисто.

Звіт про звернення громадян
за 2021 рік.
В роботі по розгляду звернень громадян заклад керується Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування»; Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою КМУ від 14.04.1997 № 348 (із змінами і доповненнями).
В закладі розроблено та додержується графік особистого  прийому громадян.
Видано накази:
¨   про  затвердження графіку особистого прийому громадян №1 від 04.01.2022 р.;
¨   про призначення відповідальної особи за ведення діловодства та складання звітності по роботі зі звереннями громадян № 163 від 03.11.2015 р.;
¨      про заходи на виконання Указу Президента України  від 07 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на 2022 рік наказ № 02 від 04.01.2022 р.;
¨        про продовження функціонування телефону довіри та призначення відповідальної особи № 03 від 04.01.2022 р.
Працює  телефон довіри за номером 3-20-65. За 2021 рік особистих звернень від громадян надійшло 12 з питань про працевлаштування. Всі звернення було розглянуто особисто.

Звіт про звернення громадян
за 2020 рік.
В роботі по розгляду звернень громадян заклад керується Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування»; Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою КМУ від 14.04.1997 № 348 (із змінами і доповненнями).
В закладі розроблено та додержується графік особистого  прийому громадян.
Видано накази:
¨   про  затвердження графіку особистого прийому громадян №1 від 04.01.2021 р.;
¨   про призначення відповідальної особи за ведення діловодства та складання звітності по роботі зі звереннями громадян № 163 від 03.11.2015 р.;
¨      про заходи на виконання Указу Президента України  від 07 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на 2021 рік наказ № 02 від 04.01.2021 р.;
¨        про продовження функціонування телефону довіри та призначення відповідальної особи № 03 від 04.01.2021 р.
Працює  телефон довіри за номером 3-20-65. За 2020 рік особистих звернень від громадян надійшло 29 з питань про працевлаштування. Всі звернення було розглянуто особисто.

Звіт про звернення громадян
за 2019 рік.
В роботі по розгляду звернень громадян заклад керується Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування»; Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою КМУ від 14.04.1997 № 348 (із змінами і доповненнями).
В закладі розроблено та додержується графік особистого  прийому громадян.
Видано накази:
¨   про  затвердження графіку особистого прийому громадян №1 від 02.01.2020 р.;
¨   про призначення відповідальної особи за ведення діловодства та складання звітності по роботі зі звереннями громадян № 163 від 03.11.2015 р.;
¨      про заходи на виконання Указу Президента України  від 07 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на 2020 рік наказ№ 02 від 02.01.2020 р.;
¨        про продовження функціонування телефону довіри та призначення відповідальної особи № 03 від 02.01.2020 р.
Працює  телефон довіри за номером 3-20-65. За 2019 рік особистих звернень від громадян надійшло 28 з питань про працевлаштування. Всі звернення було розглянуто особисто. 

Звіт про звернення громадян
за 2018 рік.
В роботі по розгляду звернень громадян заклад керується Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування»; Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою КМУ від 14.04.1997 № 348 (із змінами і доповненнями).
В закладі розроблено та додержується графік особистого  прийому громадян.
Видано накази:
¨   про  затвердження графіку особистого прийому громадян №1 від 02.01.2019 р.;
¨   про призначення відповідальної особи за ведення діловодства та складання звітності по роботі зі звереннями громадян № 163 від 03.11.2015 р.;
¨      про заходи на виконання Указу Президента України  від 07 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на 2019 рік наказ № 02 від 02.01.2019 р.;
¨        про продовження функціонування телефону довіри та призначення відповідальної особи № 03 від 02.01.2019 р.
Працює  телефон довіри за номером 3-20-65. За 2018 рік особистих звернень від громадян надійшло 25: 23 з питань про працевлаштування, 2 - про нарахування та виплату зарплати та інших коштів звільненим працівникам закладу. Всі звернення було розглянуто особисто. 


Звіт про звернення громадян
за 2017 рік.
В закладі розроблено та додержується графік особистого  прийому громадян.
За 2017 рік особистих звернень від громадян надійшло 44: 38 з питань про працевлаштування, 6 - про нарахування та виплату зарплати та інших коштів звільненим працівникам закладу. Всі звернення було розглянуто особисто.

Графік особистого прийому  громадян начальником  та  посадовими особами Управління освіти ВМР  на 2024 рік

Графік проведення сеансів «Гарячої лінії» посадовими особами Управління освіти Вознесенської міської ради на 2024 рік







ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом Вознесенського міського
центру дитячої та юнацької творчості
від  02.01.19 року  № 11



ПОРЯДОК
організації та проведення особистих прийомів громадян 
директором та заступником директора з навчально-виховної роботи
Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості

Цей порядок визначає основні вимоги щодо організації та проведення особистих  прийомів громадян директором та заступником директора з навчально-виховної роботи Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості відповідно до статті 40 Конституції України, статті 22 Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".
1. Особистий  прийом громадян  директором Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості та заступником директора з навчально-виховної роботи:
1.1. Особисті прийоми громадян директором Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості та заступником директора з навчально-виховної роботи проводяться згідно з затвердженими графіками, які оприлюднюються  на сайті закладу та у приймальні закладу. 
Попередній запис громадян на особистий прийом до директора Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості та заступника директора з навчально-виховної роботи  здійснюється з понеділка по п'ятницю у робочі дні з 8.00 до 17.00 (п’ятниця до 16.00) секретарем-друкаркою. При цьому секретар - друкарка  вживає заходів щодо проведення першочергового особистого прийому  (у дні прийому) Героїв Радянського Союзу,   Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, інвалідів  Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", а також тих громадян, звернення яких уже розглядалися підпорядкованими навчальними закладами і з результатами розгляду яких громадяни не згодні, або порушені ними питання залишилися невирішеними. 
1.2. На особистий прийом записуються громадяни, у зверненнях яких порушуються питання, що стосуються повноважень директора ЦДЮТ чи заступника директора з НВР. Також  особистий прийом може здійснюватися і без попереднього запису.
1.3. Повторно на особистий прийом до директора ЦДЮТ чи заступника директора з НВР записуються громадяни, коли питання, порушені у їх попередньому обґрунтованому зверненні, не були вирішені по суті.
1.4. Для участі в особистому прийомі громадян, які звертаються до директора ЦДЮТ чи заступника директора з НВР, можуть залучатися працівники закладу, до компетенції яких належить вирішення порушених у зверненнях громадян питань.
1.5. Секретар-друкарка, як відповідальна особа за ведення діловодства  зі зверненнями громадян:
1.5.1. У разі потреби забезпечує добірку матеріалів з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі громадян директором Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості чи заступником директора з навчально-виховної роботи (попередні звернення, матеріали по їх розгляду, висновки, довідки, відповіді посадових осіб, які розглядали питання раніше тощо);
1.5.2. Забезпечує реєстрацію у журналі всіх звернень громадян, що надійшли під час проведення особистих  прийомів громадян директором Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості чи заступником директора з навчально-виховної роботи та їх направлення відповідним виконавцям згідно з наданою резолюцією відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях належно від форми власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348;
 1.5.3. Здійснює контроль за строками виконання доручень директора Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості чи заступника директора з навчально-виховної роботи, наданих під час проведення особистих  прийомів громадян.
2. Контроль за дотриманням графіків особистого прийому громадян  здійснює директор Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості. 

3. Організація та порядок контролю за термінами розгляду звернень громадян під час особистих прийомів  здійснюються відповідно до схеми (Додатки 1 ). 


Інше
Нормативні документи про звернення громадян
  1. Закон України Про звернення громадян.
  2. Порядок звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів.
  3. Указ Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
  4. Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Вознесенського міського центру дитячої та юнацької творчості

















Немає коментарів: